Dziennik Odżywiania 0

Zakładam mój ciążowy Dziennik Odżywiania. Biorę mały notesik, z którym od teraz nie będę się rozstawać i zaczynam analizować częstotliwość i ilość spożywanych posiłków, oraz ich skład. Dzięki temu będę mogła zanalizować co i kiedy jem, jaki mam rytm dnia (kiedy przykładowo jest dla mnie najlepszy czas na lunch), a na koniec – co powinnam z diety wyeliminować. Po pierwszym tygodniu będę mniej więcej wszystko wiedzieć, tak aby dobrze rozplanować posiłki. Powinnam ich mieć ok. 5-6 w ciągu dnia, w odstępach co 3-4 godziny.

Ten dziennik przyda mi się nie tylko we wstępnej fazie. Po analizie będę wiedziała, jakie zmiany w moim odżywianiu powinnam wprowadzić w życie, a prowadzenie takiego notesu pozwoli mi na kontrolę nad tym, co jem.

Mój notesik jest dość mały – wymiary 4 na 5,5 cm, bo musi zmieścić się w torebce! Ale ma za to 100 stron i każdą z nich będę traktować jako jeden osobny dzień. Wszystkie będę opisywać sygnaturą dnia tygodnia (PN, WT, ŚR, CZ, PT, SO, ND) oraz datą.

W każdą niedzielę rano będę się ważyć oraz mierzyć obwód: łydki, uda, bioder, pasa i klatki piersiowej. Niestety czy chcemy tego, czy nie wagę w ciąży musimy kontrolować. I nie po to bynajmniej żeby się odchudzać ale przede wszystkim aby sprawdzać czy wszystko jest w normie. Mój notes będzie miał 1 zbiorczą tabelę, gdzie będę wpisywać co tydzień wszystkie moje wymiary, które stopniowo będą się zmieniać.

Bądź towarzyski, podziel się!