Analiza Dziennika Odżywiania 0

Miałam jak zwykle bardzo zajęty tydzień, ale zdyscyplinowałam się i mam już wstępne dane na temat mojego odżywiania. Tydzień to nie jest zbyt wiele. Przyznam, że zapisywanie w dzienniku wszystkiego co jem i piję sprawiło, że już w trakcie jego uzupełniania
chciałam wprowadzić pewne zmiany. Ale powstrzymywała mnie myśl, że nie tędy droga. Jeśli chcemy coś zmienić i wprowadzić dobre zmiany najpierw musimy same przed sobą przyznać, że jest coś do naprawienia (tu mam na myśli nasze odżywianie). Jeśli stwierdzimy, że wszystko jest dobrze, to w takiej sytuacji nie musimy nic zmieniać.
No, ale powróćmy do mojego dziennika. Przechowywanie danych o naszych posiłkach w jednym miejscu pozwala na ich dokładne porównanie. I cóż mi wyszło?

7 grzechów głównych:
1- Totalny brak regularności – czasem jem za często, czasem nie jem przez wiele godzin, a potem mam wilczy apetyt
2- Kawa na czczo – co zrujnowało mój żołądek (obecnie ostry stan zapalny)
3- Mała ilość owoców i warzyw
4- Za dużo skrobi – dla mnie dzień mógłby się zaczynać i kończyć na pieczywie. Uwielbiam pieczywo i wszelkiego rodzaju makarony.
5- Podjadam – dosłownie nie mogę się opanować, szczególnie wieczorem. Lubię coś przegryzać (orzechy, popcorn, raz na jakiś czas czekoladkę)
6- Mało piję – ok. 750ml dziennie
7- Uwielbiam jeść wieczorem

Bądź towarzyski, podziel się!